Κατάρτιση εκπαιδευτών ενηλίκων στο μεικτό μοντέλο μάθησης (blended learning) και την εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση (e-learning)

Μεθοδολογική προσέγγιση και Καλές Πρακτικές στις Μονάδες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή μοριοδότηση

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ

Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών,  ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.

 

Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ  ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).

Διάρκεια:

2 μήνες-250 διδακτικές ώρες

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ:

 

  • Εξασφαλίζω καθοριστικό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «Συμβούλων Σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ, ΓΣΕΕ, ΣΕΒ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους. ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ προς παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών (βλ. σελ 38 του προσχεδίου της πρόσκλησης του προγράμματος Voucher 29-64, όπως αναρτήθηκε στο http://www.dikaiologitika.gr στις 19/09/2016 – 18:48)
  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια), ως εκπαιδευτής στα ΚΔΒΜ των Δήμων, σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Αρ.Πρωτ: 602/10/36944-08/07/2013).
  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια), για πρόσληψη ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας και ως Σύμβουλος Ψυχολόγος στα ΣΔΕ (ΥΠΠΕΘ/Αρ. Πρωτ. :K1/122436/25-07-2016 και ΥΠΠΕΘ/ Αρ. Πρωτ. :Κ1/122460/25-07-2016),
  • Πιστώνομαι με σημαντικό προσόν στις Επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης και Στελεχών του Δημόσιου Τομέα
  • Η πιστοποίηση των Δεξιοτήτων που απορρέουν από το εν λόγω πρόγραμμα, είναι περιζήτητες από τους επικεφαλής μεγάλων Επιχειρήσεων και Πολυεθνικών Εταιρειών, σχεδόν προαπαιτούμενο.
  • Θα εξοικειωθώ με το συναρπαστικό κόσμο της Συυμβουλευτικής και της Επικοινωνίας και θα βελτιώσω μέσω αυτής την αυτογνωσία και τις σχέσεις μου με τους άλλους.
  • Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
  • Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.

ΣΚΟΠΟΣ

Η απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων στην κατανόηση και εφαρμογή καλών πρακτικών και τεχνικών μεικτής μάθησης (blended learning) και τηλεκπαίδευσης (e-learning), καθώς και η αποτελεσματική «συνύπαρξη» της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης (ΑεξΑε) με τη συμβατική.

Στόχοι

Α) Σε επίπεδο γνώσεων

-Η κατανόηση του πεδίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως εκπαίδευση

-Η κατανόηση του πεδίου για το μοντέλο Μεικτής Μάθησης (Blended Learning)

-Η  κατανόηση του πεδίου για την Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση στην εκπαιδευτική διαδικασία

 

Β) Σε επίπεδο δεξιοτήτων και ικανοτήτων

-Η ικανότητα αξιοποίησης της ορθής μεθοδολογίας για το σχεδιασμό και Υλοποίηση της Ανάλυσης Εκπαιδευτικών Αναγκών

-Η ικανότητα αξιοποίησης της ορθής μεθοδολογίας για το Σχεδιασμό της Εκπαίδευσης από απόσταση

-Η ικανότητα αξιοποίησης των ΤΠΕ στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση

 

Γ) Σε επίπεδο στάσεων

-Η απόκτηση κουλτούρας (των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης) αυτό-βελτίωσης μέσω της παρακολούθησης των εξελίξεων του ευαίσθητου χώρου της εκπαίδευσης, μέσω της συνεργασίας και δημιουργίας κοινοτήτων μάθησης (ψηφιακών και συμβατικών)

– Η συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας της επίγνωσης της αξιοποίησης της Συμβατικής με την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Πού απευθύνεται

  • Σε εκπαιδευτές ενηλίκων
  • Σε ενδιαφερόμενους για εφαρμογή του μεικτού μοντέλου μάθησης στις ομάδες εκπαιδευομένων τους
  • Σε τελειόφοιτους ή απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να φοιτήσουν σε μεταλυκειακή βαθμίδα,
  • Εκπαιδευτικούς, που επιδιώκουν την καινοτομία στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε: ΣΔΕ, ΙΕΚ και Δομές Δια Βίου Μάθησης, επιχειρήσεις ως Σύμβουλοι Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Διαχείρισης Καριέρας, ως Στελέχη στο Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Επιχειρήσεων και Πολυεθνικών και
  • Σε κάθε ενδιαφερόμενο για το πεδίο εκπαίδευσης ενηλίκων και εκπαίδευσης/επιμόρφωσης γενικότερα.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ:

  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: K1/122436/25-07-2016, «Κριτήρια μοριοδότησης για την επιλογή Συμβούλων Σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)». ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΕΣΠΑ προς παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών (βλ. σελ 38 του προσχεδίου της πρόσκλησης του προγράμματος Voucher 29-64, όπως αναρτήθηκε στο http://www.dikaiologitika.gr στις 19/09/2016 – 18:48)
  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: K1/122460/25-07-2016, «Κριτήρια Μοριοδότησης για την επιλογή Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)».
  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (3 μόρια) ως εκπαιδευτής στα ΣΔΕ
  • Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
  • Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)
  • Θα εξοικειωθώ με το συναρπαστικό κόσμο της Συμβουλευτικής και θα βελτιώσω μέσω αυτής την αυτογνωσία και τις σχέσεις μου με τους άλλους.
  • Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
  • Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.

Δομή

Αποσαφήνιση του πεδίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως εκπαίδευση

Αποσαφήνιση του πεδίου για το μοντέλο Μεικτής Μάθησης (Blended Learning)

Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση και εκπαιδευτική διαδικασία

Μεθοδολογία-Σχεδιασμός και Υλοποίηση της Ανάλυσης Εκπαιδευτικών Αναγκών

Μεθοδολογία-Σχεδιασμός της Εκπαίδευσης από απόσταση

Ο ρόλος των ΤΠΕ στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Η συνεισφορά της τηλεκπαίδευσης στην επιμόρφωση

Καλές Πρακτικές

Συμβατική και Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Σύγκλιση και δυσκολίες

Η αξιολόγηση στην τηλεκπαίδευση

Μέθοδος Υλοποίησης

 

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα

  • Διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (Elearning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
  • Περιλαμβάνει:

 Ebooks, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο υποστηρικτικό επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία

        Συνεχή διαδικτυακή  επικοινωνία

       Επιστημονικά τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση και αξιολόγηση  δραστηριοτήτων και εργασιών

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

  • Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
  • Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
  • Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).

Για πληροφορίες – εγγραφές επικοινωνήστε μαζί μας:

Θεσσαλονίκη: Δωδεκανήσου 23, 2310500473 – 2313051525, kek.thess[at]gmail.com
Βόλος: Αντωνοπούλου 127, 2421028476 – 2421076050, kekvolos[at]gmail.com
Καρπενήσι: Άγιος Νικόλαος, 2237025288, kek.karpenisi[at]gmail.com

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Η συμπλήρωση και αποστολή της παρούσας στο Ινστιτούτο Ανάπτυξης Απασχόλησης δεν δημιουργεί καμία υποχρέωση ή δέσμευση συνεργασίας.

Κατάρτιση εκπαιδευτών ενηλίκων στο μεικτό μοντέλο μάθησης (blended learning) και την εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση (e-learning)

  • Όροι χρήσης

  • Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
 

Επιβεβαίωση

 
X