statistic

SPSS και Jamovi: Μαθαίνω και εφαρμόζω στην πράξη στατιστικές αναλύσεις για την έρευνα μου

Στόχοι προγράμματος

Στόχος του μαθήματος είναι να προσφέρει σε κάθε εκπαιδευτικό (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), και  σε κάθε μεταπτυχιακό φοιτητή τις πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες στο σχεδιασμό και διεκπεραίωση ερευνητικών εργασιών  με εργαλείο το λογισμικό πακέτο SPSS και το λογισμικό Jamovi. Ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί να κατανοήσει και να εφαρμόζει βασικές στατιστικές αναλύσεις στις πτυχιακές και μεταπτυχιακές εργασίες του.

Μετά την παρακολούθηση του μαθήματος, ο εκπαιδευόμενος:

  1. Θα έχει εξοικειωθεί με τις αρχές  της μεθοδολογίας έρευνας στην εκπαίδευση.
  2. Θα μπορεί να σχεδιάζει και υλοποιεί ένα σχέδιο έρευνας εκπαιδευτικού θέματος/προβλήματος.
  3. Θα μπορεί να σχεδιάζει και υλοποιεί ερωτηματολόγιο.
  4. Θα έχει εξοικειωθεί με το εργαλείο SPSS και το λογισμικό Jamovi.
  5. Θα έχει κατανοήσει σε πρακτικό επίπεδο  τις έννοιες ανάλυσης των δεδομένων (πίνακες και γραφήματα) μέσα από το εργαλείο SPSS και το λογισμικό Jamovi.
  6. Θα μπορεί να αναλύει δεδομένα από ερωτηματολόγιο με το εργαλείο SPSS και το λογισμικό Jamovi (συχνότητα, τυπική απόκλιση, t-test, χ2, ανάλυση διακύμανσης, ANOVA, πολλαπλή Anova, παλινδρόμηση, παραγοντικοί ανάλυση κ.ά.).
  7. Θα μπορεί να προσδιορίζει ασφαλή συμπεράσματα. Θα μπορεί να συντάσσει μια ολοκληρωμένη ερευνητική εργασία με χρήση ερωτηματολόγιου και ανάλυσης SPSS και το λογισμικό Jamovi.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφωμένος/η θα είναι σε θέση να:

  1. Να κατανοεί τις αρχές της μεθοδολογίας έρευνας στην εκπαίδευση.
  2. Να να σχεδιάζει και υλοποιεί ένα σχέδιο έρευνας εκπαιδευτικού θέματος/προβλήματος.
  3. Να μπορεί να σχεδιάζει και υλοποιεί ερωτηματολόγιο.
  4. να αναλύει δεδομένα από ερωτηματολόγιο με το εργαλείο SPSS και το λογισμικό Jamovi (συχνότητα, τυπική απόκλιση, t-test, χ2, ανάλυση διακύμανσης, ANOVA, πολλαπλή Anova, παλινδρόμηση, παραγοντικοί ανάλυση κ.ά..).
  5. Να συντάσσει τα αποτελέσματα σε πινάκες και διαγράμματα.
  6. Να συντάσσει κεφάλαιο αποτελεσμάτων για τις εργασίες του.

Διδακτικές Ενότητες Προγράμματος

  1. Μεθοδολογίας εκπαιδευτικής έρευνας
  • Αρχές της μεθοδολογίας έρευνας στην εκπαίδευση
  • Υλοποίηση σχεδίου έρευνας
  • Υλοποίηση ερωτηματολόγιου
  1. Ανάλυση δεδομένων με το λογισμικό SPSS και το λογισμικό Jamovi
  • Μέρος 1– Ανάλυση δεδομένων από ερωτηματολόγιο με το εργαλείο SPSS και το λογισμικό Jamovi – (συχνότητα, τυπική απόκλιση)
  • Μέρος 2– Ανάλυση δεδομένων από ερωτηματολόγιο με το εργαλείο SPSS και το λογισμικό Jamovi – (t-test, χ2, ανάλυση διακύμανσης, ANOVA.)
  • Μέρος 3– Ανάλυση δεδομένων από ερωτηματολόγιο με το εργαλείο SPSS και το λογισμικό Jamovi – (παλινδρόμηση, παραγοντικοί ανάλυση κ.ά..)
  • Σύνταξη αποτελεσμάτων και συγγραφή κεφαλαίου

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Εκδήλωση ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα SPSS και Jamovi

  • Όροι χρήσης

  • Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
 

Επιβεβαίωση

 

Για πληροφορίες – εγγραφές επικοινωνήστε μαζί μας:

Θεσσαλονίκη: Δωδεκανήσου 23, 2310500473 – 2313051525, kek.thess[at]gmail.com
Βόλος: Αντωνοπούλου 127, 2421028476 – 2421076050, kekvolos[at]gmail.com
Καρπενήσι: Άγιος Νικόλαος, 2237025288, kek.karpenisi[at]gmail.com

Μεθοδολογία

Διάρκεια: 60 διδακτικές ώρες

Άμεση Έναρξη με την εγγραφή σας!

Δίδακτρα: 70€

Μάθετε περισσότερες πληροφορίες συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.

Μέθοδος υλοποίησης της επιμόρφωσης

  • Κατά την ασύγχρονη εκπαίδευση οι εκπαιδευόμενοι παρακολουθούν με ευέλικτο τρόπο προσαρμοσμένο στις προσωπικές τους ανάγκες και προτεραιότητες, το υλικό του προγράμματος. Ταυτόχρονα εργάζονται σε προτεινόμενες δραστηριότητες βάση χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.
  • Το πρόγραμμα θα δίνει τη δυνατότητα με σε κάθε διδακτή ενότητα μία φορά σύγχρονη εκπαίδευση σύγχρονη εκπαίδευση, μέσω εργαλείου on line εκπαίδευσης (π.χ. Zoom ή Cisco Webex ή MS – TEAMS), όπου θα μπορούν να επιλύονται απορίες.

X